Möjligheternas Rum

Möjligheternas Rum – en plats för helande och växande

 

 

Hos Martin Andersson på Möjligheternas Rum får du chansen att hela din kropp och själ genom intuitiv healing. Få möjlighet att möta ditt högre jag i vägledda meditationer som för dig in i en djupare och stillsam närvaro. I helande samtal ger Martin dig en möjlighet att hitta svaren som du söker så du kan få kontakt med din inre vägledning.

 

 

 

 

Martin Andersson har hållit på med meditation i över 17 år och har lång erfarenhet av  intuitiv healing. Martin har utbildat sig i Stockhom genom programmet ”Awakening your Lightbody”, så här beskriver Martin själv det: ”Den öppnade upp mig som kanal för fler av mina gåvor och med den nya energin lyftes jag in i en mycket större närvaro”.

 

Martin öppnade Möjligheternas Rum i Mellbystrand den 12 september 2010. Möjligheternas Rum är öppet för alla och finns på Mellbyvägen 27 i Mellbystrand.

 

Kom till Möjligheternas Rum i sommar och ta del av meditation på stranden, magiska sommarkvällar, berättarföreställningar, och meditationsresor. Ring gärna för mer information eller för tidsbokningar på 0430-28488 eller 0763697762. Du kan även maila frågor till [email protected] . Följ Möjligheternas Rum på Facebook och få regelbundna uppdateringar om vad som kommer.

 

Möjligheternas Rum har öppet hus Den 22/6, 29/6, 20/7, 27/7, 17/8 och 24/8 kl. 19.00 – 21.00.

Hjärtligt Välkomna!

 

Detta är ett reklaminlägg för Möljligheternas Rum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0